tisdag, juni 28, 2011

Midsommar

Yes. Det känns superhärligt och ruskigt bra!

Hej alla som läser.
Hinner bara skriva lite kort om midsommar för jag ska snart iväg med bussen till Gröningen för att möta upp Ann där. Vi ska spela lite basket och grilla hade vi tänkt... men jag måste hinna klä mig först.
Firade midsommar hemma hos Pems familj i Påarp. Hade en mycket trevlig kväll som sedan avsrundades hemma hos min pappas ena arbetskamrat. Traditionsenligt blev det naturligtvis både sill, nypotatis och jordgubbar. Spelade kubb gjorde vi också. Det laget jag var i vann - två gånger! ;) En härlig midsommar helt enkelt.
Dagen har känts superlång. Kanske beror det på att jag gick upp klockan 06 i morse... i normala fall brukar jag ju klä på mig runt 14-14.30 tiden. Det var riktigt skönt att komma upp för en gångs skull för tänk så mycket mer man hinner med. Jag har till och med hunnit shoppa loss lite i stan, mestadels arbetsrelaterat, men ändå. Imorgon tänte jag faktiskt ta en runda till fast då blir det nog lite roligare saker till mig själv... typ kläder och dylikt.
Nä, nu måste jag klä på mig om jag ska hinna något alls. Inser redan att jag kan glömma ta den buss jag tänkt. Det får bli nästa!

Inga kommentarer: