lördag, december 20, 2008

Julen nalkas

Han är vår alldeles egna tågvärd.
Jag var i Köpenhamn igår med Pem och Ann :) Vi vandrade fram och tillbaka längst med Ströget. Köpenhamn är härligt såhär års och trots att vi inte kom hem med någonting (vilket iofs inte var tanken ändå) så hade vi det hur trevligt som helst.
Jag somnade tidigt, förmodligen utmattad efter dagens prövningar ;)
Snart är det dags för julfirande. Jag Älskar julen. Den är underbar. På Julafton blir jag som ett barn igen och jag håller stenhårt på alla traditioner familjen haft genom åren. I år blir det precis som alla andra år, att vi firar två julaftnar. Fast en liten ändring, en positiv sådan, blir det. Vi besöker kusinerna också. Ska bli extra mysigt :)
Imorgon ska jag pyssla lite inför onsdagen... slå in julklapparna, göra juletiketter och sådär...
Det nalkas... nu är det snart Jul.

Inga kommentarer: