lördag, december 06, 2008

Trist lördag

Det verkar vara finito.
För att sammanfatta veckan som gått:
I måndags var jag ledig och ägnade tid åt att shoppa lite grann. På kvällen bakade familjen pepparkakor. Mums!
Tisdagen bjöd på VFU inklusive brandövning. Mycket mer än så blev det inte förrän på kvällen då det var avslutning på dansen. Nu får jag vänta tills mitten på januari :)
Onsdagen var också en ledig dag och jag valde då att läsa en bok. Mamma fyllde år så kvällen bjöd på presentöppning och god mat.
Torsdagen var en helt vanlig dag med VFU och en hel del pysselklippning. 17.30 stack jag iväg till Emily och vi hade tillsammans med Sanna, Johanna och Louise lite julmys med bakning, pyssel, julmusik, mat och paket-lek. Resultatet blev väl sisådär för min del ;) Hemma vid halv elva.
Igår var sista dagen på VFU:n (forever?), d.v.s. nu ska man tillbaka till verkligheten och allvaret igen *liten suck* Jag fixade mitt Skånekort, köpte lite småprylar och på kvällen hade mamma kalas. God mat, god efterrätt och trevligt sällskap!
Idag är det lördag. En mycket tråkig sådan om du frågar mig. I alla fall för tillfället. Jag är trött och just nu händer det absolut Ingenting! Jag är så förbaskat Uttråkad... med Stort U... Blir det något vettigt av den här dagen mån tro? Annars får jag väl bara vänta på morgondagen. Då är det julbord med farmor & farfar och kusinerna som gäller.

Inga kommentarer: