onsdag, oktober 14, 2009

Lite "ledighet" väntar

Hur blir det... och vad blir det?

Äntligen är tentan över och nu väntar i princip 3 veckors "ledighet" - sedan är kursen slut, finished.
På fredag drar jag iväg en vecka till Holland i utbildningssyfte. Det ska bli riktigt roligt och jag är övertygad om att mina studievänner sett fram emot denna resa lika mycket som jag själv gjort.
Efter hemkomsten blir det sedan två veckor med ytterst lite arbete och sedan börjar vi om på ny kula. Igen. Precis som varje år.
Nu känner jag att kroppen börjar tappa kraft (vilket kanske inte är så märkvärdigt i och för sig, då jag har varit överenergisk hela dagen - och tror du mig inte kan du alltid fråga mina kursare. De kan intyga sanningen). Sängen kallar men först ska jag ta mig ett glas vatten!
Slurp!

2 kommentarer:

Céline sa...

Vad kul! Själv kommer ja aldrig mer bli ledig haha... har så mkt!! Hoppas du får det trevligt i Holland:) Vi får höras när du kommer hem!

Viktoria sa...

åh jo, har du inte hört uttrycket "man ska aldrig säga aldrig" ;P
Din stackare - men du ska se att bättre tider kommer :)
Jag hoppas också att jag får trevligt och självklart får vi höras av så fort jag är hemma igen!! Puss o Kram <3