torsdag, november 05, 2009

Läsårets första kurs - avslutad.

Give me a sign.

Tyvärr har jag varit mycket dålig på att uppdatera och själv tror jag att detta beror på att jag saknat inspiration den senaste veckan (...samt att jag vill byta template)!
Tiden sedan jag kom hem har i vilket fall gått ovanligt fort. Jag har hunnit besöka farmor och farfar, redovisat två gånger i skolan, varit på Halloweenfest, träffat Elin samt klippt mig.
Imorgon väntar "fint besök från storstaden" :) Det ser jag fram emot.
SA-kursen är nu avslutad och redan på måndag startar mattekursen. Dags att börja om på ny kula - igen.
Dock klagar jag inte. Det är bara skönt med lite ombytlighet. I need it.
Jag lovar att jag ska försöka bättra mig angående bloggandet.
Ha en fortsatt trevlig helg, för det ska jag ha!

Inga kommentarer: