onsdag, februari 17, 2010

En dag i hjärtats anda

Är det jul?

Jag har haft mycket att stå i på sistone och kanske har det varit en av anledningarna till varför jag inte bloggat på sistone.
Eller så beror det helt enkelt på att jag tröttnat. Lite. Men även det har sina orsaker.
Hur som helst så började dansen förra veckan. Det känns skönt att äntligen få komma igång med träningen igen :)
Det har dessutom varit Alla hjärtans dag - för alla er som missat det - och personligen valde jag att fira dagen till ära med att först under eftermiddagen äta semlor tillsammans med familjen och mormor och morfar, för att senare under kvällen "äta ute" samt gå på bio med min underbara väninna Céline. Vi såg "Farsan". Filmen var helt okej, bättre än jag trott faktiskt... men det var tur att jag inte var där på en romantisk dejt med ett manligt sällskap (!) då mannen bredvid mig var ett otroligt störmoment under hela filmens gång. Att garva högt och prata med sig själv är ju helt normalt.
En ny vecka har hunnit ta fart, jag har fått dansa ytterligare en gång och imorgon väntar mig en informativ (tro mig!) föreläsning.
//Ta hand om er så länge.

3 kommentarer:

Josefine sa...

Hej viktoria :) hoppas allt är bra.
Nu har jag osså skaffat blogg här på blogspot. Men jag förstår inte hur du har fått din bild i den storleken? min är miniliten :P

Josefine sa...

det var inget :P jag klurade ut det nu =)

Viktoria sa...

Okej, vad bra! ;) Då får jag väl gå in och kika lite på din...