lördag, mars 06, 2010

Hårt pluggande

Granskade mitt arbete och vann.

Se där, se där. 2 veckor sedan jag skrev senast, va? Jag måste Verkligen hitta en ny template. Det här är inte hållbart.
Småkusinerna var här förra helgen. Den lille kan gå nu - eller ja, springa kanske man ska kalla det. Han har i alla fall upptäckt att benen är något man kan använda. Både på gott och ont kanske. Besöket blev i alla fall ett avbrott i min hektiska vardag som kanske också varit en av anledningarna till att jag inte bloggat. Skrev en tenta igår som jag verkligen har plugggat hårt inför (typ memorerat 30 A-4 utantill. Jodå, det går).
Nu är den äntligen över (hoppas vi) och jag har typ en halv vecka framför mig då jag egentligen inte behöver göra någonting - men det ska jag:
Ikväll blir det till att besöka stan en vända, imorgon likaså, för att på måndag tillbringa några minuter (okej, kanske en halvtimme) i Malmö och därefter resterande timmar av dagen i Helsingborg. Ska träffa min underbara Céline, käka ute och göra ett biobesök. Såklart.
Det börjar nästan bli en trend. Att jag och Céline gör ett nytt biobesök varje gång vi ses.
Hmm...
Hur som helst. Min mage kurrar så jag hoppas att maten står klar snart.
Fisk blir det i alla fall. Så mycket vet jag.

3 kommentarer:

Céline sa...

Haha det blir tredje biobesöket för oss 2010 (mitt fjärde)

Viktoria sa...

Hmm... d.v.s. jag måste göra ett "eget" (iaf utan dig) så att det står lika!

Céline sa...

haha!