onsdag, juni 30, 2010

Shoppingtur idag men fann inget vettigt på rean

Jag har slutligen tagit steget och vunnit över mitt psyke.

Tillbringade hela dagen med att gå i affärer i stan idag. Vädret tillät egentligen inte något annat - möjligtvis lite pussel-pyssel... men jag sparar det till en annan gång.
Trodde som vanligt att jag skulle hitta saker på rean men icke. Det blev istället ett plagg med ordinarie pris (sällan) - och imorgon väntar mer. Jag kände mig inte riktigt pigg på shopping idag så jag hängde undan en massa plagg istället. Upp till bevis imorgon!
Var på kalas igårkväll och firade kusinen. Trevligt som vanligt och maten som var ustökt smakade ännu bättre ute i sommarvärmen.
Imorgon skulle det bli bättre väder men som sagt så ska jag ändå en rutt in till stan på förmiddagen. Håller tummarna för att jag ska hitta lite nya kläder :) Under eftermiddagen blir det till att sola lite.
Nu ska jag äta glass!

Inga kommentarer: