fredag, mars 16, 2007

Ny tid...snart...på klockan alltså

Hejsan svejsan igen, alla ni läsare. Jag vet att jag är dålig på att uppdatera min blogg men just nu finns det viktigare saker i livetän att spendera en massa olön tid framför datorskärmen. Känner mig för tillfället jättenöjd då jag tagit tag i mitt liv genom att ha sökt sommarjobb. Det är alltid en början och sen om man får något eller inte... ja, det återstår väl att se. Men jag hoppas verkligen att det ska dyka upp NÅGOT!! Ajaj, annars! Fyfy, annars!
Har det varit en mycket händelserik vecka? MmmmhgrrrnnnnnNä! Det vill jag nog inte påstå. Det har väl hänt något ex. barnvakt, på Väla med Elin, pojkvännen och någon film... men that's alles tror jag bestämt. Imorgon är det dans som gäller och så ska jag nog äta lite Godis också ;P Drar in till stan vi nio tiden ikväll tillsammans med Elin. Fika på Mezzo, det är vårt mål. Vänta på att Christoffer ska dyka upp någon gång vid elva tiden efter att ha varit på 18-årspartaj! Sedan drar vi hem till mig och soooooofftaaaar !!
En Lyckad Lovsångskväll i Rydebäcks k:a måste jag säga. Helt fantastiskt och alldeles, alldeles underbart som Askungen nog skulle uttryckt sig. Mycket musik, skratt och glädje. Minne för Livet! :)
//Bye Bye

2 kommentarer:

Céline sa...

du missade ju höjdpunkten på dan, N´ÄR DU FIKADE MED MIG PÅ GRAFITTI!

WickieVickan sa...

ojsan sa! Visst ja, jag skriver ett särskilt inlägg bara för dig :D // Tjing tjing