lördag, mars 03, 2007

Amerikaner


Dem är precs som vi, ja... kanske t.o.m. lite skojigare faktiskt. Idag åker dem hem till sitt hemland och tar förhoppningsvis med sig många roliga och trevliga minnen för livet. Vi har varit i Köpenhamn, käkat ute, lärt ut ord och fraser, hängt på bar, haft kräftskiva och "typ" sjungit karoke! Men nu är det över och om ett par dagar så ska man återgå till det normala livet d.v.s. skolan.... men, men.....
Var i Halmstad igår. Trots att det var lite mulet och dimmigt så fick jag ändå ett ganska så bra intryck av det lilla som jag såg utav stan. Det var ju inte därför jag var där. Besökte nämligen Högskolan där. Man måste ju måna om sin framtid och se vad den har att erbjuda. Oc nog var jag impad alltid. Det verkade mer än okej. Inspirerande. Men vi får se, jag har nån månad kvar på mig... fastän det i och för sig inte är så himla lång tid.
Idag - har precis varit och dansat. Vi var hela 4 stycken där som svettades. Gratiis! Nytt rekord kanske? Nu sitter jag mest och väntar på att timvisaren ska "mova" sig lite grann så att jag kan få gå och göra mig iordning. Ska nämligen iväg till Kaisho ikväll. Middag för de som utbildar sig idag och deras "respektive". *haha* Mat och "kasedans" ska det visst bli, eller det är ju den information jag har fått än så länge. Vi får väl helt enkelt se.
Imorgon ska man tillbringa flera timmar i kyrkan. Först är det övning inför Gudstjänst och sedan ÄR det Gudstjänst och efter det fika och allt avslutas med ett par timmars övande innför ungdomskvällen som äger rum på fredag. Mycket att stå i som ni ser... och mera blir det väl?

// Have it najs

Inga kommentarer: