söndag, april 19, 2009

Inflyttningsfest hos Anna T

Jag är glad att jag har vänner som berättar saker. Det behövs. Just nu är jag bara lack - jag har ju insett den tragiska sanningen.

Igår var det inflyttningsfest hos Anna. Jag och Elin kom dit lite tidigare för att hjälpa till med lite smått och gott, det mest var dock redan fixat. Lägenheten var superfin! Kan ju bara hoppas på att man den dagen man själv flyttar ut från hemmahuset lyckas lägga beslag på en härligt tjusig lägenhet :) Längtar till den dagen (trots att jag vet att det kommer dröja länge till).
Det känns som att alla min närhet bara flyttar runt just nu och har dem inte flyttat så ska dem snart göra det. Vad är det med folk! Trivs dem inte hemma?? ;) skämt åsido kanske. Jag skulle personligen vilja ha en egen lägenhet nu jag med... men allting handlar ju om pengar. Pengar, pengar, pengar. Dessutom har jag ju ingen brådska. Jag är ung än och ska nog hinna njuta jag med så småningom...
Idag känner jag mig bara sjukt seg. Kanske beror det på att det igår blev en hel del vin (...) I vilket fall är jag ändå seg så den här söndagen är redan förlegad. Fast jag fäller inga tårar för det :P
Ligger just nu i sängen (alltså under täcket!) och gottar mig. Brukar inte göra det men det fick bli så denna morgon. Tänkte att jag skulle ta och se lite på tv idag.... men har även funderat på att kanske ta en liten promenad senare när jag gjort mig iordning. Sedan kanske jag borde höra av mig till Anna också. Lämnade kvar ett par saker där igår som jag tänkte att jag kanske skulle ta och hämta. Problemet är att det är söndag. Så segt för bussarna går inte speciellt ofta... men lika bra att ha det gjort...?

1 kommentar:

Josefine sa...

Skojj igår :) var det roligt ute på stan? :P