tisdag, september 29, 2009

"Förrådsårsrensning" - lägg till det i Svenska Akademiens Ordlista, tack!

Countdown...?

... och så har det nästan gått en vecka sedan jag bloggade sist - men ärligt talat, jag har faktiskt haft en del att stå i. Därför!
Det blir mest skola, skola och åter skola... men det är ju också mitt liv. Skolan.
För sisådär fem timmar sedan skrev jag klart ett inlämningsarbete och efter det har jag hunnit både äta middag, träna, duscha och druckit en kopp te :)
Upp imorgon strax efter 5 som vanligt men dagen lär bli riktigt "soft" - fast å andra sidan väntar nya tag. Plugg inför tentan. Det är helt enkelt bara till att sätta igång!
... men för en kortare uppdatering i alla fall (och för framtiden):
I lördags var jag hemma hos Elin och lagade middag med några töser. Underbar kväll som avslutades med riktigt äkta "tjej-tv" :)
I söndags hjälpte jag sedan pappa med att rensa och städa hela förrådet - och det blev superbra!
Skolveckan har inte varit särskilt ordinär men till helgen väntar trevliga inslag. På fredag ska far min ha kalas och på lördag tar jag en sväng i Malmö city med Céline. På kvällen blir det kanske lite partajande :)
Vi hörs när vi hörs!

Inga kommentarer: