torsdag, september 03, 2009

"Hoppsan sa! Nu blir jag bra..."

En liten tomtegubbe satt en gång... Atjo, atjo, atjo - prosit.

Skolan har börjat, dansen har börjat... och det tog mig två dagar att bli dunderförkyld!
Nu sitter jag här vid skrivbordet och snorar samt försöker dricka en massa te. Sedan ska jag så fort som möjligt hoppa ner i sängen och kurera mig.
Har hemstudier imorgon vilket är skönt och jag ska göra allt för att hålla mig varm och go :)
Ska man plugga kan man lika bra svepa om sig en gosig filt och avnjuta varm dryck samtidigt ;)
Pluggandet är i full gång redan. Ingen rast ingen ro - nu kör vi!
Kalas imorgonkväll vilket ska bli toppenkul... fast jag har en känsla av att jag kommer få hålla mig för mig själv (skämt åsido)... men jag behöver ju inte pussa på folket ;P
Nä, nu ska jag hoppa i pyjamasen och krypa ner i sängen.
Filmtajm!

2 kommentarer:

Céline sa...

Ja, jag grattade henne i ett mejl!

Viktoria sa...

Vad snällt :)
Jag skrev, som så många andra, på facebook ;)