tisdag, januari 12, 2010

Årets första bowling

Vakendrömma.

I lördags spelade jag och några vänner bowling i Malmö. Dessförinnan hade vi käkat på ett pizzahak i närheten och bara njutit av varandras sällskap.
Under bowlingen var laguppställningen herrar mot damer... och självklart vann vi damer Stort - ALLA omgångar!
Vi kan väl säga som såhär: att döma av herrarnas miner så var de inte överförtjusta.
Så inför nästa bowlingkväll har vi tjejer bestämt att laguppställningen ser ut... exakt likadant som vid denna omgång! Räkna med utklassning killar!
Tyvärr har jag inga bilder från kvällen - åtminstone inte ännu ;)
Dock, om jag får några, så lovar jag att lägga ut ett par.

Imorgon väntar en hel dag med plugg. Sedan på torsdag så tar jag en vända till Malmö.

1 kommentar:

Céline sa...

Visa nu bild på your new haircut!