onsdag, januari 20, 2010

Disney on ice

Mer press i år?

I torsdags begav jag mig tidigt hemifrån för att ta tåget till Malmö. Jag besökte min farmor och farfar under förmiddagen, åt lunch och hade allmänt trevligt.
Vid eftermiddagskvisten blev jag skjutsad hem till mormor och morfar för att ta en fika samt äta lite middag innan mina småkusiner och min morbror skulle komma förbi. När de väl dök upp så åkte jag, min morbror och min näst yngsta kusin till Malmö Arena. Vi hade alla fått i julklapp/present att gå och se Disney on ice. Föreställningen var bättre än jag förväntat mig, dock lite för kort enligt min mening... men okej, jag är ju inte fem år heller och har spralliga ben ;) (Bara nästan).
Efteråt åkte vi hem till mormor och morfar igen för att hämta upp min lillkusin som sov sött.
Sedan bar det iväg hem till kusinerna. Jag sov över där och under fredagen lekte vi, plundrade granen och plockade ner allt pynt samt städade lite i huset. När kvällen närmade sig bestämdes det att jag skulle stanna en natt till och så fick det bli.
Lördagmorgon åkte jag hem och förberedde mig inför kvällens fest i Lund. Micha hade temafest tillsammans med en väninna och jag var bjuden. Temat för kvällen var "Kom som du var i ditt förra liv", ett spännande tema som bjöd på en del överraskningar i kostymväg. Själv var jag Hippie, mest på grund av brist på fantasi - fast bra blev det!
Snart väntar en ny kurs och så nalkas det väl även en liten födelsedag.

Inga kommentarer: