söndag, juli 25, 2010

Det börjar dra ihop sig

Vilka fantasier.

Snart dags för en uppdaterad layout.
Var som vanligt ett tag sedan jag bloggade sist. Hade från början en vision om att det skulle bli bättring med det under sommarmånaderna... men jag har väl haft så mycket annat att... nä, det är det som är det värsta. Att det har jag inte. Fast värmen har kanske gjort sitt lilla. För allvarligt talat så har jag inte brukat datorn speciellt mycket överlag.
Ett par små utfärder har det blivit fast i stora drag har jag mest tillbringat tid med mig själv ;)
Det kan kanske låta lite smått patetiskt men ibland är det faktiskt otroligt skönt att bara ta tid för sig själv.
Hur som helst så var jag med mamma i stan igårkväll och åt kinamat. Idag blåser det en hel del så jag tror att det blir en hel del tv-tittande och förhoppningsvis en hel del bokläsning.
Imorgon kallar kanske Ystad med ett par vänner. I övrigt har jag en del småsaker som måste fixas innan tisdagkväll och en pack-lista ska skrivas. För snart drar jag utomlands - för första gången på egen hand... och jag ser Verkligen fram emot det.

Inga kommentarer: