fredag, juli 09, 2010

Twilightsaga - eclipse

Jodå, det blir av. Lite nervigt faktiskt.

I tisdagskväll, relativt sent, blev det äntligen bestämt vilka datum jag skulle åka till Paris. Så biljetter bokades under kvällen och nu ser jag riktigt mycket fram emot att åka iväg på en mindre semester - på egen hand!
I onsdags åkte jag in till stan för att träffa Elin några timmar. Vi packade en liten picknick-väska och vandrade bort mot studentlägenheterna på söder där Elins väninna Sofi bor.
Vi slog oss ner på en filt i gräset och njöt av solens strålar och vid halv tre tog jag bussen hem igen.
Igår gjorde jag inget speciellt under dagen. Det blev en timmes sol och lite läsning innan middagen dukades fram.
Därefter körde jag in till stan för att möta Pem. Hon hade bokat biobiljetter till den tredje filmen i Twilight-serien. Jag mindes inte så jättemycket från den andra filmen så fick en snabb genomgång av Pem...
Eclipse var hur som helst mycket bra. Lite bättre än väntat tror jag till och med :)
Idag får vi se vad som händer. Har inte fått någon information av Pem ännu men det är mycket troligt att jag följer med henne upp till Kristianstad ikväll på lite grill.

Inga kommentarer: