måndag, februari 12, 2007

Att hålla ett Tal


Usch! Vilken ångest - på tal om Psykologi ;P *haha - internt men men!
Morgondagen bjuder på ett härligt tal från mig, men om det egntligen är så där jättehärligt vet jag inte. Nog att jag kanske är bra på muntliga framträdanden för det har jag ju fått bekräftat men det måste ju inte innebära att det ska vara okej alltid liksom. Nä, vet inte riktigt men känns halvbra! Med tanke på alla andra som redan gjort det , fast som Susanna sa: Du håller ju ett så annorlunda tal så det gör typ inget. Nä, eller hur men vill ju göra bra ändå, för jag vet ju själv att JAG KAN. End of Story...
I fredagskväll instruerade man lite dans för Barnkören, åkte hem och sov typ... tidigt.
Lördagen bjöd på så mycket mer :) Gick upp halv åtta, stack till lägret för barnkören igen och övade lite dans till, stack till min Egen dans, körde hem med pojkvännen, åkte till Väla med honom samt handlade lite där, åkte in till stan och käkade gott på Cindy´s - friterade räkor och kycklingnudelsoppa - *MUMS* Och allting avslutades med BIO, "Linas kvällsbok". En mycket bra film :) Åkte efter det hem till Christoffer och mös. Sov jättelänge på söndagen, käkade flygande Jacob och chokladpudding till efterrätt!!
Nu är det sista veckan innan lovet + att vi är lediga på fredag så bara tre dagar kvar nu! :D Tjohoooooo - jippiiiiiiii !! Ska bli superduperskönt att få koppla av lite grann från skolan. Får se vad som ska hittas på. Den informationen kan jag ju komma med senare ;P
//Puss o kram

Inga kommentarer: