torsdag, februari 15, 2007

Lyckat - inte lyckat - lyckat

Min Alla Hjärtans Dag blev riktigt lyckad.... fram till 22:30 i alla fall :P
Christoffer kom till skolan med världens vackraste bukett. Har aldrig fått någon så vacker förut. Det glittrade om hela den :) Sååå lycklig jag blev, och ett litet sött kort också. Men det tog då inte slut där, jag fick nämligen SJÄLV välja present!! Åhh, jag fick det finaste armbandet som finns. Helt underbart är det. Har det på mig just nu, det blev så bra så. Är helnöjd med det. Mitt nya favoritsmycke! :D
Han velade å han velade - fram å tebaka. "Vilket håll är det? Vilken buss ska vi ta? Alltså jag har inte dansat sedan jag var 8!" *haha* Så fel han hade, min underbara pojkvän <3
Älskling då <3 Vill du ha revanch så säg bara till mig.
Jag älskar dig <3
Vi blev körda hem, kurade ner oss först i sängen tillsammans och sedan i min bäddsoffa (somande dockn redan halv elva - jääättetrött). Mysigt då men IDAG! Nä, fy! Om ni bara visste hur offantligt ont jag har i min rygg, det är helt sjukt. Jag trycker och pressar och likosm plågar mig själv, men inte hjälper det inte. Har förhoppningsvist gått över tills imorgon.
SPORTLOV !!!!! JAAA !!!!! NU ÄNTILGEN !!!!!
Slutade idag efter att ha gått 6 långa veckor i skolan sedan jullovet. ´Detta har man väl gjort sig förtjänt av tycker jag. Och då vi kommer tillbaka igen så har vi ju besök - amerikanare kommer till vår skola för att checka läget lite :) Nice, nice!

// På återseende - snart

Inga kommentarer: