måndag, februari 05, 2007

Kalastjejer

Nu var det ju ett tag sedan man bloggade sist. Men tiden går udan när man har roligt ;P Allt är prima leva loppan för mig, förutom lite magont i morse och att allt gått lite sådär halvhattigt hela dagen. Men annars har allt hittills varit helt okej. Jag och Christoffer mår bättre än någonsin tillsammans och jag längtar så himla mycket efter honom just nu, speciellt när jag vet att han ligger där ensam hemma i sin säng, sjuker och dann. Men ska ju hem till Billes på onsdag så jag kan nog hålla ut ett litet tag till. Hoppas bara att han blir bättre så snart som möjligt.
I fredags var man på fest hos YooYoo - käkade god mat och sedan bar det iväg ut till "The Tivoli" däe man ju gjorde debut, om vi säger så. Har ju VARIT där förut, men aldrig på nattklubb. Skojsigt hade vi ända in på natten. Somnade bums när jag kom hem. På lördagen så dansade jag först lite och sedan tog jag mig snabbt hem för att fixa till mig lite. Christoffer kom hemkörandes på MC:n och hela familjen (min familj dådå - Wikeborgarna) begav sig till Vollsjö för att gå på barnkalas. Lilla Saga fyllde tre år (eller, ja... hon fyller egentligen år idag faktiskt) Grattis grattis på dig!! :D Kom hem vid halv åtta, käkade taccos och kollade på Melodifestivalen - som ju var lika kass som vanligt!
I söndes steg jag och älsklingen upp klockan 11:45 Åt frukost och sådär, sedan körde han hemåt och jag tog mig till Elin för att mysa lite. Fikade, käkade godis och lite sånt.
Idag har inte varit någon särskilld dag. Började skolan klockan åtta, allt började med magbesvär - usch då - en relativt lugn dag måste jag få tillägga. Drog till Sången och sjöng lite, klippte mig halv fem och nu sitter jag här. Har faktiskt gjort klart Religionen också! Känn på den! ;P

Jag är så otroligt Glad över att allt ordande upp sig till sist i alla fall :) Saknade allt det där mysiga. Kändes underligt att det blev sådär - obehagligt också. Men som sagt så är allt det där borta nu och det är bättre än någonsin. Precis så som jag vill ha det <3

// "Hadenäran"

Inga kommentarer: