tisdag, februari 27, 2007

Passerat Sportlov

Ahh... det doftar ljuvligt från köket som ju praktiskt taget faktiskt ligger i vardasrummet d.v.s. att det kanske inte är så där ybermärkligt att det doftar så kraftigt egentligen ;)
Imorgon bär det av till Danmark och Köpenhamn. Våra kära amerikanare har anlänt och efter att ha installerat sig här i Helsingborg så är det väl kanske på tiden att göra ett besök i en storstad, eller? Hoppas att allt blir underbart i alla fall.
Saknar dig Christoffer. Imorgon får vi äntligen träffas <3 Underbart! :) Längtar mycket.

Sportlovet flöt på mycket bra. Dagarna gick fort fastän de inte spenderades till jätte underliga saker. Tillbringade alla tid med min underbara älskling. Slappedagar fullspäckade med en massa filmtittande i sängen, långa morgnar och några små promenader. Onyttigheter hör väl därtill men det ska det väl göra! ;D Hur som helst så var hela veckan alldeles fantastisk. Och det trots en snökaos mitt i allt *haha* "fattar inte varför det blir sån kaos bara för att det faller lite snö!" Tja, älskling. Vi lever ju inte i Norrland :) *haha* Älskar dig <3

Nu är jag faktiskt riktigt trött på skolan. Som om allt det vi hade fått innan lovet inte skulle räcka! Varför - jag förstpr itne det. Vad är problemet egentligen. Man orkar inte med när det når en viss nivå. OCH....! Till råga på allt så får vi reda på att datorerna kraschat men ska bli återställda imorgon. Allas förutom VISSAS!! Och tror ni inte att JAG är en SÅN VISS?! Naturligtvis. Projektarbetet = BORTA! Allt! (i alla fall är det det som sagts, Jag och Céline får väl se på torsdag och hoppas att det kanske inte stämmer helt och hållet) *Håll tummarna*

Till dess vill jag bara säga att jag ändå (trots allt som just varit) skattar mig själv väldigt lyckligt lottad. Alla har det inte lika bra som jag. Men jag tycker ändå att det bästa är att försöka se ljuset och dem "goa" stunderna, i stället för de svåra, och ta vara på dem så gott som det går. För inget blir bättre om man inte kämpar och åtminstone försöker. För allting ordnar sig till slut. Och jag gör allt för att stötta.

//Kramar till alla er läsare

Inga kommentarer: