måndag, oktober 15, 2007

Ann har fyllt år!

Usch, det börjar närma sig nu...
Första examinationen är gjord och de första poängen samlade. Nu ska jag bara fortsätta i rask takt --> framåt march! Sitter här med ett arbete som ska vara inlämnat tills på fredag... hmm... det går väl kanske inte precis strålande men det funkar. Jag fungerar ju sådär - att det liksom sprätter i mig hela tiden, jag måse göra annat. Ni, vet... kommer på mig själv att Just NU så kom jag på att jag kanske borde ta och dammtorka rummet lite... eller Just NU kom jag på att jag kanske skulle göra det ena och det andra... och så håller man på tills man blir tokig. Det GÅR bara inte att sitta ner helt still och skriva en massa! Om det inte är i bloggen d.v.s. för Där, där går det alldeles utmärkt. Tänk om alla dessa uppgifter i skolan hade varit just att bara få sitta ner och skriva hela tiden om allt som man bara kom på... då hade ju skolan varit ett rent paradis. Men nu funkar det ju tyvärr inte så utan det finns hela tiden vissa principer som måste följas o.s.v. Men iofs... det kanske bara är bra för annars hade ju hela världen varit ett enda stort Flumparadis att leva i... och det hade troligtvis inte fungerat i längden... men det är var jag tror.
"I'm going home".... lalalaaa.....
Det blev McDonalds för mig och brorsan i torsdagskväll. Gott gott!
I fredags var det kalas hos Ann. Vi käkade tacos och jag tror ärligt talat att hon blev riktigt glad för sin present, Hello Kitten-strumpor sitter väl aldrig helt fel? ;P Lite lekar blev det och jag fick äntligen använt min nyinköpta klänning också! Nice!
Lördagen tillbringade jag med Christoffer under dagen. Vi bara va´ - och senare på kvällen kom Victor hem med en kompis och det blev till att beställa hem lite pizza. Sverige-Lischtenstein visades i tv-rutan... Mys senare på kvällen för mig och Sötnöt. Love <3
Igår dansade jag som vanligt under dagen och sedan blev det till att snabba mig hem för att strax därefter köra till Malmö för att hämta hem föräldrarna som varit i Berlin på en liten minisemester :)
Fick fina presenter därifrån när man kom hem.
Idag har jag bara pluggat litegrann, käkat samt varit på Sånglektion precis som varje måndag. Just nu spelas "Home" ur högtalarna - underbar låt.... Ska strax käka konserverade päronhalvor med grädde... det blir min eminenta kvällmat. Inte helt fel ;P
// "1973 är också bra!"

Inga kommentarer: