lördag, oktober 20, 2007

hhmm... Ubåt! SMAAAART Emelie!


Lördag idag... tyvärr.
Examinationen igår gick jättebra, förutom att PP:en kraschade ;P haha... men datorer. Vad ska vi med dem till ?
Utgång blev det senare på kvällen. Allt gick väl bra förutom att Ann glömt sitt ID hemma (!) och därför inte blev insläppt. Så vi spenderade ca. 40 minuter på McD. En pommes och tre välklädda damer ;) Jag och Pem rockade loss iaf. Gick och la oss runt 04:00
Idag har jag inte gjort något av nytta. Har bara blivit en massa onödigt TV-tittande samt att jag suttit lite vid datorn och glott. Snart ska jag och Victor hämta "pizza" (d.v.s. Kebab) GOTT!!
Att det Alltid, jämt och ständigt, ska behöva bli såhär. Jag är trött ... känner att jag varken vill eller orkar mer. Jag tycker själv att jag borde vara den som blir uppvaktad. Faktiskt! Finns det invändningar på det så... Shit the same! I don't care anyway! För jag orkar helt enkelt inte det. Trött på att "nedvärderas" - ärligt talat.
// Nu ska jag skjutsa morsan och farsan!

Inga kommentarer: