söndag, oktober 28, 2007

Filmtajm i Åstorp med pojkvännen


Jag är så himla lycklig. Jag har äntligen funnit min prins :)
Nä, men ärligt talat... Jag måste snart ta och lära mig PowerPoint. Skulle väl inte precis vilja påstå att jag är speciellt high-tech ! Nä, det överlämnar jag gärna åt någon annan. Det tragiska är ju att det ser så himla kul ut att kunna pyssla med det... jag VILL lära mig det. Jag får ta en kurs!
Hade en underbar dag igår... eller jag kanske rättare sagt ska säga kväll, för dagen ägnade jag ENDAST åt pluggandet (liksom det blir idag). Runt halvtio tiden, jo ganska sent men vem bryr sig en lördag?, kom Christoffer och hämtade upp mig i SIN nya bil! Jag är så himla glad för hans skull. Det riktigt lyser om honom när han får prata om allt som ska fixas till med den och än det ena än det andra... hur som helst. Vi begav oss till Hanna och Lennie (ett par vänner) i Åstorp, det hade blivit dags för en film-kväll. "Lady in the water" - bah! Och jag som ville gå och se den på bio... det var något av det sämsta jag sett i filmväg. Usch då! Den andra filmen var dock bättre... "American pie - the naked mile". Skrattretande som vanligt.
Vi var hemma och somande snabbt och gott klockan 04:00 - och då ska tilläggas att vi hade ställt om klockorna.
Efter frukosten idag låg vi bara och mös tillsammans. Det var så underbart. Kanske inte så konstigt eftersom det var hela Två veckor sedan som vi sågs sist. Ibland blir det så.
Men nu har jag inte mycket mer tid över till att sitta här och svamla om mitt liv för nu ska jag tillbaka till pluggandet. "Hållbar utveckling"! Hur smarrigt låter inte det? ;P
// Att Kramas är något av det finaste som finns

1 kommentar:

Anonym sa...

ja olive du vet