söndag, maj 03, 2009

Energipiller sökes!

Imorgonkväll ska åtminstone bli ett efterlängtat avbrott i vardagen.

Känner mig så otroligt seg... pösig... degig... trött... ja, allt på en gång.
Har inte uträttat några underverk alls idag - fastän jag borde ha gjort det. Jag ser bara framför mig hur allting jag ska hinna med staplas ovan vartannat och det gör mig less.
Visst har jag en del trevligheter att se fram emot men... det är ju så mycket annat utöver det som tynger.
Ändå ska jag bara stå ut exakt en månad till. Tack och lov. I need some vacation!
... and some serious love.
//Over and out

4 kommentarer:

sanna sa...

Ja men då tycker ja du ska se den filmen:P Nä jag håller med dig! där finns många som bara är ute efter att bråka!! Men men... :D Ha de bäst!1

Céline sa...

det är lugnt Wickie skolan går före!

sanna sa...

Tack:D Ja jag vet inte hur många växter jag har lyckats döda.. Förstår inte att de kan vara så svårt... hehe!! Men då kommer farmor bra till hands.. Puss

sanna sa...

Tack:D Ja jag vet inte hur många växter jag har lyckats döda.. Förstår inte att de kan vara så svårt... hehe!! Men då kommer farmor bra till hands.. Puss