tisdag, december 29, 2009

Mellandagsrea och Apollo

Året 2010 närmar sig. Det är dags för en förändring. "Jag har inte tid" är ett minne blott.

Hittade jag något på Mellandagsrean? Jodå, fast inte sådant som var på rea ;)
Kom hem med ett par kassar med nytt och fräscht i... och något nytt hade jag redan valt att ta på mig!
Jag och Céline (som inte setts på evigheter!) tog några vändor på stan - jo, några. En sisådär tre turer skulle jag tippa att det blev. Båda fann lite småsaker att ta med hem, till och med var sin kasse från Apollo.
Vi lunchade på Graffitti, pratade och filosoferade om vardagliga saker och drömmar, bestämde ett gemensamt nyårslöfte, fikade på Alexandras och hade allmänt trevligt. Jag har verkligen saknat hennes sällskap.
I nästa vecka blir det troligtvis en tripp till ishallen för oss båda. Skridskoåkning har blivit lite av en tradition - och den vill vi gärna hålla vid liv!

Inga kommentarer: