onsdag, mars 10, 2010

Alice i Underlandet, 3D

There's music in the air - there's music everywhere.

Redo att skriva igen.
I måndags spenderade jag eftermiddagen och kvällen tillsammans med Céline. Under förmiddagen hade jag varit i Malmö för att återlämna några böcker. Väl i Helsingborg blev det en kortare tur på shoppingstråket (inkl heta fotografier) och därefter slog vi oss ner på Haket för att äta middag. Som vanligt tog jag kyckling- och oxfiléspett :)
Huvudmålet var ändå bio! Vi såg "Alice i underlandet" i 3D. Filmen var bra och äntligen fick jag se lite mer av de effekter jag så febrilt sökte efter i "Avatar". Trots att filmupplevelsen förstördes något p.g.a. ovälkommet sällskap så hade jag ändå en trevlig måndag med min bästa vän.
Tack Céline.

3 kommentarer:

Céline sa...

hehe heta fotografier;)

Viktoria sa...

... precis min tanke ;)

Misha sa...

Vad skönt att filmen var bra! Ska se den imorgon! Tyvärr finns inte 3D på den biografen som visar filmen... Saknar dig! <3