måndag, september 06, 2010

Uppstartsdag med kören

...och pusta ut.

I lördags sken solen under hela för- och eftermiddagen så jag passade på att sola samtidigt som jag pluggade. På kvällen var det sedan dags för kusinkalas med underbart god mat, en trevlig promenad och härliga efterrätter. Det blev en sen läggdags för min del, vilket märktes under söndagsmorgonen då jag fick gå upp klockan 8 för att göra vid mig inför dagens uppstartsdag med godspelkören i kyrkan.
Mellan klockan 10 och 16 avverkade vi ett fullspäckat schema med allt ifrån "lära känna varandra" till god lunch och glädjefylld sång! En underbar söndagsaktivitet.
Idag gick vi in på andra veckan av sista terminen. Föreläsning som blev kortare än planerat, filmvisning som blev kortare än planerat och en oförståelig basgruppsuppgift.
Nya tag imorgon. Tills dess ska jag nog bara njuta av tiden... och kanske (men bara kanske) läsa ett kapitel eller två som jag inte hann med att läsa till idag.

Inga kommentarer: