torsdag, september 02, 2010

Back to school

Jag vill verkligen inte. Håller tummarna.

Skolan har börjat igen och det är (troligtvis) därför jag inte ägnat tid åt att blogga något. Tankarna har liksom funnits på annat håll... och ännu är ingenting tydligt för vad som komma skall de närmsta veckorna. Jag lever just nu i ett enda virrvarr.
Förutom skolan har jag ändå hunnit med ett par roliga och inspirerande saker. Dels så var det kör i måndags (är så otroligt glad för att jag tog tag i livet och började sjunga igen) och i tisdags började dansen igen. Fast vad gäller just dansen så ser den för tillfället lite osäker ut då det endast dök upp 6 personer vid första lektionstillfället! Inte tillräckligt för att vara en grupp... så vi får se hur det blir med den saken. Det löser sig säkert.
Igår slapp vi åka upp till Kristianstad. Jag passade då på att sola några timmar samt baka en äpplepaj.
Måste dessutom försöka ta tag i litteraturen nu. Det går dåligt på den fronten men inte så konstigt då det finns flera andra saker som måste fixas samtidigt.
Nu ska jag snart ta bussen in till stan för ett par ärenden.

Inga kommentarer: