fredag, december 24, 2010

Avslutat examensarbete & Julafton 2010

Spooky, creepy dreams.

Va? Är det julafton? Det har jag inte märkt ännu! Kanske beror det på att vi inte har börjat fira ännu... pappa jobbar och slutar inte förrän vid 18-tiden och mormor & morfar har lite julfirande med mina småkusiner innan de kör hit. Så vårt julaftonsfirande startar inte förrän vid 19 ikväll... men inget mig emot. Huvudsaken är ju att julafton blir av överhuvudtaget.
Under granen ligger det fullt med julklappar, Kalle Anka är redan avklarat, julgodiset står framme... ja. Nu ska bara timmarna gå.
Sitter just nu och tittar på Danmarks motsvarighet till vår Kalle Ankas jul. Utanför ligger snön vit och mörkret har fallit, faktiskt utan att jag ens märkt det. Vilken underbar jul.
Jag och Pem lämnade in examensarbetet i tisdags så nu är jag verkligen helt ledig (behövligt efter flera veckor med sömnbrist). Jag kan inte göra någonting som har med skolarbete att göra. Inte heller jobb ligger och trycker i bakhuvudet - det behöver jag ta tag i först i januari.
GOD JUL önskar jag alla mina vänner!

Inga kommentarer: