lördag, januari 17, 2009

En fridfull natt

Med glimten i ögat tar jag nya steg.
Veckan som gått har bjudit på lite allt möjligt. VFU-rapporten skulle skrivas. Skickade in den 23:40 i torsdags kväll, vilket kändes jätteskönt. För från och med då var jag ledig. Helt ledig! :) Den nya kursen börjar inte förrän på tisdag vilket innebär att jag inte Kan göra någonting förrän tidigast tisdag kväll... men då har jag annat för mig ;P
Det blev en hel massa mys igår. Jag tog det bara allmänt lugnt. Åkte tåget till Malmö på förmiddagen tillsammans med Pem för att återlämna en hög med kurslitteratur. Detta följdes av en riktigt god fika på Subways. Väl hemma blev det mammas fisksoppa till middag :) Lite senare på kvällen blev det till att käka kladdkaka, kolla på film och bara mysa...
Jag längtar tillbaka... men kan ju trösta mig med att det med största sannolikhet kommer fler tillfällen... hoppas dock det blir snart...
Nu ska jag dricka läsk och se på Körslaget :)

Inga kommentarer: