lördag, januari 31, 2009

Tro inte att jag vill dö men...

I had something... but I lost it.
Kan jag få avsmak på livet? Jag trodde inte det... tills igår.
Jag analyserar mycket - både på gott och ont. Ibland etsar jag fast saker på näthinnan som inte borde finnas där... och ibland är det helt tvärtom.
Det finns bara ett liv (ja, tror jag då alltså). Det livet måste jag ta vara på - för allt vad det är värt men måste jag alltid tänka positivt för det? Det innebär ju inte att jag vill ta livet av mig precis bara för att jag för tillfället känner mig otroligt oengarerad i mitt eget liv, eller ens vill ha att göra med det för den delen!
Just nu blir jag bara deprimerad av att tänka framåt... Jag vill inte längre tillbringa tid ensam. Det är inte kul.
Avsmak på livet... ja... så kan det ju också kännas...

Inga kommentarer: