måndag, januari 05, 2009

Uppföljning...

Hmm... stranger.
Jag har verkligen haft en fulländad jul! Allt har varit "just how I like it" :)
Jag firade som vanligt 2 julaftnar här hemma. God mat, underbara julklappar och jag lyckades att inte missa "Kalle Ankas jul" - det gjorde jag nämligen förra julen... ingen jul utan Kalle! ;P
Hur om helst... vi besökte kusinerna också. Myspys där med.
Nyår var verkligen spektakulärt! Jag har aldrig haft en bättre nyårsafton, inte heller en bättre nyårsdag :)
Riktigt god trerätters middag på Tivoli innan det blev tjo och tjim och kalas för hela slanten! Såklart hittade jag på ett nyårslöfte och vi får väl se år 2010 om jag lyckades med att genomföra det... haha, det började inte bra i alla fall! :)
På onsdag börjar plugget igen och då är det "tillbaka till verkligenheten" som jag brukar kalla det... suck, jag är inte riktigt redo än... men det tar sig nog.
Nu ska jag snart käka gott och sedan ska jag försöka njuta så gott det går resten av kvällen!!

***
Lite bilder från nyår kan jag väl bjuda på!
Enjoy´

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder från nyår :) Gud vad trevligt vi hade det!! :) Måste göras om fast ännu ännu bättre :) eller hur`? Puss <3 Elin

Anonym sa...

Absolut, baby! Det blir säkert as-kalas på lördag, don't you think! *GAH* äter opp dajj!
//Wickie

Céline sa...

Åkte tåg idag, och när jag visade den nya legitimationen sa killen: "ja, bra mycket likt!" haha, ja hade exakt samma tröja på mig som på bilden

Anonym sa...

Haha... vad "kymit" - som min mormor skulle säga... men det är en helt annan historia!
Och när ska du och jag ses då?
/*smack

Céline sa...

vi ska ses snart tycker ja. Kanske ta en drink eller nåt någon gång? catcha up?