fredag, mars 27, 2009

Bio och lite ledig tid

Surpuppa - lägg ner.

Det där med uppdatering är inte min grej just nu. Skolan har tagit upp alltför mycket tid på sista tiden och det är först nu jag känner att jag kan dra en lättnadens suck - för att sedan snabbt återigen hålla andan. Det är bara 2 månader kvar nu, dock.
Jag var på bio förra veckan med Elin och Anna. Såg "Dumpa honom" och den var faktiskt bättre än förväntat :) Kvällen blev inte utdrygad heller så kom hem i tid och däckade ganska snabbt.
Veckan som nu passerat har varit uppochner, bokstavligt talat. Jag tänker inte gå in på detaljer men jag kan aldrig sluta förvånas över hur omogna vuxna människor kan vara! Blä, säger jag bara.
Till helgen har jag inget speciellt inplanerat... och det känns faktiskt som en lättnad. Jag hade personligen bara tänkt vila upp mig och ta det lugnt. Det blir väl kanske lite pluggande också om kroppen orkar det.
See you.

Inga kommentarer: