fredag, mars 06, 2009

Lite dans och lite cider

Lär jag mig hantera det eller fungerar jag bara inte så?

Sitter just nu hemma och väntar på att tiden ska gå - närmare bestämt att klockan ska slå 22:05 så att jag kan bege mig bort till bussen. Pem och Ann och kanske någon till väntar på mig inne i stan och är just i detta nu säkert i full gång med drinkarna ;)
... eller så kanske de väntar med det tills jag dyker upp *not*
Hur som helst... har precis varit i Glumslöv och lärt ut lite "dance-moves" till en barnkör där. De är snabba på att snappa upp saker, de små liven och jag kom hem tidigare än väntat, vilket iofs inte spelade någon större roll. Kul var det i alla fall :)
Imorgon ska jag förmodligen bara spendera en dag med mig själv. Kanske får jag sällskap av en godispåse. Vem vet?
På söndag väntar en hel del plugg men kvällen bjuder dock på Bio :)
Nu ska jag dra mig! Tjo, tjing!

Inga kommentarer: