onsdag, mars 18, 2009

Hur det kan vara att skriva en B-uppsats

Ska kränga och se Navy CIS :)

Det blev en hel del pluggande i söndags också, mer bestämt en 5-6 timmar.
Måndagen var ändå värst. Jag tror att jag, Pem och Ann har slagit rekord i pluggtid. Sammanlagda tiden blev 14 timmar! Jag och Pem tog tåget hem från Lund klockan 23:51, då hade vi varit i Lund sen klockan 09.00
Trots den långa dagen (med te, ostfrallor, chips, pizza och 1 liter cola var) somnade jag inte förrän runt halv två på natten.
Jag får väl dock se det från den ljusa sidan - vi blev klara. Och efter dagens sista finish, det vill säga det vår handledare bad oss putsa på innan inlämning, är vi nu äntligen helt fria!
... nja, inte riktigt. Nu har vi "bara" (med ironi i ordet) opponeringen kvar och förberedelser inför denna... Jag längtar efter lite ledig tid.
Tack för mig.

Inga kommentarer: