måndag, mars 30, 2009

Cashewnötter kanske...?

Klockan är ett och dagen känns redan lite smådryg.

Sov ganska länge idag - eller ja, som jag normalt brukar göra de dagar jag är "hemma från skolan". Halv elva gjorde jag mig lite frukost och hamnade mitt i slutfasen av en spännande film. Så kan det ju vara iband.
Och nu sitter jag här och har redan hunnit dammsuga rummet *suck*
Har läsning till imorgon men det "roliga" är att lärarna själva inte verkar ha någon vidare koll. Vi ska bland annat ha läst en artikel men... den finns ingenstans. Lätt att läsa då.
Synd för dem, bra för mig. Mindre att läsa!
Hur som helst. Hade tänkt ta en liten tur in till stan om någon timme, för omväxlingens skull.
Det är så drygt att bara sitta inne hela tiden och vädret gör det ju inte precis bättre.
Synd bara att jag inte kunde njuta av det vackra vädret vi hade igår... som sagt, en annan dag. Förhoppningsvis den här veckan!
Hmm... billigt godis eller dyra cashewnötter...?

3 kommentarer:

Céline sa...

GODIS...!!! MMMMMMMMMMMMMMMMM

Céline sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sanna sa...

Tack för att du hjälper mig stava!! hehe.. Det jävla stavningsprogramet som finns på bloggen funkar ju inte!! De stavar sämre än mig!! Hoppas allt är fint med dig!! Kramar på dig!!