måndag, mars 02, 2009

Semlor igen

Det i mitten Är godast.

I fredags var jag bara hemma och njöt lite allmänt av livet. "Så ska det låta" hade premiär och jag slog mig glatt ner i sängen... och där stannade jag resten av kvällen.
Åt goda semlor i lördags. Mormor och morfar kom för ett kortare eftermiddagsbesök, mycket trevligt :)
Mamma och pappa var på konsert under kvällen så jag och min bror dukade upp med läckerheter framför Melodifestivalen!
Igår blev det lite pluggande samt lite filmtittande mitt på ljusa dagen. Kvällen spenderade jag med att avnjuta en skål popcorn samtidigt som jag såg "Beck" lösa ännu ett mysterium - efterlängtat!
Idag har jag och Pem skrivit lite på B-uppsatsen samt gått igenom enkäterna. På tal om enkäterna... nyfikna på att veta hur många vi fått in? WOW, hela 6 stycken av typ 120! Bra va...
Jag tänker inte ens kommentera det!
Nu ska jag titta lite på tv och klockan åtta är det dags för middag!

Inga kommentarer: