måndag, augusti 23, 2010

Tandläkaren - igen.

22 år... det är väl typiskt. Dumma mig.

Jag tycker man ränner där hela tiden. Hos tandläkaren alltså. Det tyder ju bara på hur otroligt fort tiden går! Visst, jag var där för ett snabbt "akut-besök" i maj men i övrigt återkommer jag endast en gång varje 1 ½ år. And still...
Det är inte så att jag tycker att det är tråkigt eller jobbigt (eller jo, kanske lite jobbigt - rent psykiskt alltså). Tvärtom är det skönt att få bekräftat att allt är okej... förhoppningsvis...
Blev inte riktigt lika bra denna gång men bättre att Veta saker och ting i förväg än att helt plötsligt stå där med problem.
Dagen har i alla fall inte gått åt till något annat... men snart, om ca 1 timme, väntar något riktigt spännande... men den informationen återkommer jag med.

3 kommentarer:

Céline sa...

Vadå vad hände hos tandläkaren? jag har återbesök hos ortodonten denna veckan för att se om allt är OK. Och sen måste jag laga ett hål.... :(

Viktoria sa...

Nej, inget jättehemskt. Bara en "wake-up-call"

Céline sa...

jag vill veta haha