fredag, maj 11, 2007

Jahapp..... ?

Tråkiga nyheter ger trist humör. Men så är det bara - acceptera.
Några dagar har väl flutit på och man är ett steg närmare sitt mål - Studenten! (ja, och så innan dess en massa annat som t.ex. bal). På tal om Bal så var jag faktiskt och provade min klänning idag - underbart! Men det blir fler provningar, redan nästa vecka faktiskt. Spännande. Hoppas bara nu på att vädret också ska bli strålande. Sol för hela slanten, tja den får gärna komma redan NU om den vill det.
10 månader var det igår. 10 månader sedan jag och du blev Ett Vi. Tiden går ganska så fort inser man plötsligt. Livet går fort. Men det gör den ju ju äldre man blir. Var på Bio och såg den nya Spider Man 3 tillsammans med lillbrossan och "småkusinerna". (Ja, alltså. Dem minsta jag har dådå... dom är ju inte så himla små längre utan växer dem med). Den var ruskigt bra - och Max hamburgare blev det också precis innan. SE DEN !!
Var på Väla idag. Du vet, skorna går sönder och så står man där utan några som helst alternativ. Det måste man ju åtgärda så fort som möjligt. Så det blev idag, en dag senare. Och de andra skorna som jag provade men inte tog fanns kvar, så då blev det naturligtvis dem som jag gick hem med. Och så fick jag tillbaka mitt svarta linne också. Visst ja, på tal om linnen (tack Cornelia) så hade jag dansuppvisning på Sundspärlan i söndags. Gick väl hyfsat - de andra verkade inte helnöjda precis. Men, men... Lite musikalteater blev det också i Höganäs och så har man ju haft en massa skolarbete att göra - och dessa fortsätter än det vill jag lova er.
Hmm.... inte mer med det. Ska se pojkvännen tävla imorgon och så blir det sista spelningen på söndag - kanske. Det får väl tiden utvisa.
// Vila vila

Inga kommentarer: