tisdag, maj 29, 2007

Lite Besviken...

Tycker inte om när man bygger upp förväntningar och så blir dem inte av.
Dagen har flutit på rätt bra... Vaknade av blixt, åska och regn och ett stort stort NEeeeeej rasade ner över mig. Cykel och regnkläder, nä skulle inte tro det. Knackade på dörren och jo, jag blev faktiskt skjutsad till tåget som klockan 07:00 skulle ta mig till Malmö.
Studeibesök på SIDA - ganska intressant faktiskt... fastän jag och Johan virrade runt oss lite väl mycket. *haha* Men hur som helst... Besökte en Synagoga också. Lite väl tråkigt tyvärr men ok, varje dag lär man sig väl något nytt. MAAAT! Men först drog vi faktiskt hem till vår käre lärare Fredriks lya mitt i centrum. Stort och fint, blev verkligen impad det må jag säga. Och skorna behövde vi inte heller ta av oss för den delen. Nä, där var ju så himla stökigt inne ändå ??!! Gränden drog vi till och käkade gott spett - till skolan efter det i en timme, snackade med Sussanna och nu känns allt superbra. Bara införskaffa lite plastfick nu! Träffade Therese i stan, tog en liten glass - sedan hem och åt fisk *mums*
Imorgon så är det BARA Projektarbetet som gäller för 510 % - räknad ut att det blir typ 7 hela timmar som vi har på oss för sedan, på torsdag, så är det ju BAL! ARRRGGG ! REDAN!! HJÄLP!! Det är alldeles för nära inpå nu känner jag. Men skoj skall det bli.
// Bra dagar har man ibland och ibland inte

Inga kommentarer: