onsdag, maj 16, 2007

Tid betyder Allt


Tycker om dig, hjärtat.
Idag har man varit frusen. Dagen var nog inte precis till för att bära kortärmad tröja. Har kollat på film, diskuterat lite vin och kollat på en film till - denna dock med popcorn! :) Mumsigt värre! Så var ytterligare en skolvecka slut. Okej, man kanske inte ska benämna det som Vecka, det har ju trots allt bara varit tå dagar för min del *haha* Men det räknas väl det också, eller? Har skrivit klart min Filosofi-inlämning nu. Bara psykologikompletteringen kvar samt att öva inför den enorma Filosofi Tentamen :S Jag kan inte precis påstå att jag ser fram emot den särskilt mycket men den måste göras och det är ju trots allt det allra sista vi gör. Sedan efter det så är det inte långt kvar till Målet - The Goal!
Usch ja, både jättespännande, fantastiskt och såå otroligt ledsamt. Ibland hinner man inte med Tiden och ibland hinner inte tiden med En. Vad som sker i framtiden det får den själv utvisa. Förhoppningsvis så blir den någorlunda som jag planerat den. Dock ytterligare en sak som Tiden får avgöra.
Jag väntar på att bli upphämtad i ny bil. Senare blir det myskväll med film och kanske lite popcorn. Det ser jag väldigt mycket fram till. Helgen är typ fullspäckad med roligheter... och mindre roliga saker såsom plugg men det får man ta. Med det roliga så följer alltid något mindre kul. Det gör ju dock det roliga ännu mer roligt :)
Nä, det var allt för skrivandet idag. Jag önskar alla som ska iväg på semester nu en alldeles underbar resa. Elin, Céline, Johanna, Emily, Louise... det blir lite tomt utan er men vi ses snart igen. Ha så fett kul som bara Ni kan!
// Tiden visar vägen - Tid betyder Allt

1 kommentar:

Céline sa...

Ha en bra helg gumman så ses vi nästa vecka, då har vi förhoppningsvis båda ny kraft att fortsätta med vårt arbete! Det blir lite tomt utan dig också...!