onsdag, maj 02, 2007

Suck

Jo, visst. Synd att sitta inne en så fin dag som denna. Men här blåser ju så fasligt mycket här uppe. Hade det bara varit helt lä så hade jag lätt satt på mig min bikini... men nu. Suck! Varför göra det så omständigt. Snälla solen, kom fram. Titt ut! Visst är det härligt med vår men jag tycker att den Har varit nu. Sommar, sommar, sommaaaar... la,la,la,la,la,la,la. Uuuhh, ja. Pust. Vad jobbigt allt blev. Nog att jag kommit en liten bit på läxan i alla fall. Men det är ju inte tillräckligt. Inte vill jag skälla på mig själv heller för det bringar en negativ effekt på mig men samtidigt så behöver jag nog en liten pusch framåt i rätt riktning. Aja, man kan inte få allt här i världen. Det är ju dock bara en månad kvar nu, men det är ju mycket det med. I alla fall om man heter Viktoria och känner sig något nyfiken på framtiden. Och så den där andra frågan också som ju kommer smygande jämt och ständigt. Vet inte hur jag ska lösa allt. Kommer jag att klara mig? Kommer jag att klara av det? Kommer jag att orka med? En dag i taget, det är mitt motto. Jovisst. Men hur lätt och hur Smart är det att ha ett motto som man själv inte ens kan lära sig att eftersträva. Jag är så måttligt trött på alla måsten just nu. Måste det och visst ja, så måste man Det också. Trodde det var en evighet kvar men icke. Och inte orkar man skynda på allt heller, för vad händer då? Tajtare, tajtare igen. Press? Nä, egentligen inte. Kanske fånigt att man klagar och ändå tycker jag att det är nog nu. Hör ni det, det är Nog. Jag vill inte mer. Inte nu. Det är slut på detta - vill börja på helt ny kula. Jag tror själv att det är precis vad jag behöver. Stirrar på det ena pappret - över till det andra och funderar sedan en liten stund. Om det blir klart så har jag ju ändå en massa annat. Och vissa saker har man ju dessutom lagt Helt bakom sig. Så kommer man stå där den dagen och bara: Jaha. Det var ju illa det. Orka med? Nä, inte nu mer. Det är Nog nu. Visst att jag hade den mest underbara Valborg man kunde ha - på riktigt alltså. Men jag vill fortsätta ha det så... när man liksom känner för det. Men sånt går ju inte. Tänk om man kunde ha kul ALLTID. Tänk själv, alltid kul. Härligare liv får man leta efter. Dessutom så vill jag bada. Som sagt inte bättre att man drar på saker men jag är väl sån antar jag. Och det ÄR okej, det har jag ju hört. Inget fel alls om det bara funkar. Men jag Vill Inte ha det så. Inte. Ändå blir det så. Och ikväll så går tiden åt dansen. Man har ju ett liv ibland också. Fick upp mat genom truten häromdagen. Kanske onödigt att sitta här och skriva men samtidigt så får man ut frustrationen något, synd ju om den skulle råka drabba någon annan. Hoppas allt gått bra för Dig också. *haha* Vissa är likdana som en själv. Så ironiskt. Orka ta bussen alltså. Hämtad, jovisst men inte. Nä, full bil var det ja. Inte halv tolv idag - det orkar jag inte. Suck!
// ??

Inga kommentarer: