söndag, maj 27, 2007

Mååånga öl blir´e !


Nu är det bara 12 dagar kvar och man kan nästan riktigt känna hur magen knyter sig.
Sista provet är gjort och det kändes så störtbra!! Härlig avslutning av gymnasiet.
Helgen har varit fullspäckad! Min Älsklingsfavorit har fyllt 18 ÅR!!! Stora pågen nu och det firades med fest. Först i fredags så sattes partytältet upp i trädgården och det handlades för fullt på City Gross. När klockan slog 00:00 kramade jag om min pojke och insåg att den Lillle blivit Stor... :') Men man förstod ändå inget förrän dagen därpå då man väcktes av skönsång från nedanvåningen halv tio. Jag smög ner och gratulerade honom jag med. Sedan började spektaklet med uppblåsning av ballonger, finslipning med bord och stolar och dukar. Tezz gjorde vid mitt hår i en timme - det blev alldeles strålande fint! Klockan fem klev gästerna innanför dörren och senare dök det även upp oväntade sådana :) Fina presenter blev det och jag vet att han blev extra glad för Min, vilket glädjer mig massor! Älskar dig, Christoffer
Mycket sprit och fort gick det! Ja, men inte för min del. Visst att somliga blev oerhört dragna och att en annan skrek till ibland men... vadå då? Man fyller bara arton en gång, eller hur?
Natten avslutades med massage - kunde behövas. Halv fyra slumrade man in och vaknade igen lagom till halv elva nästkommande dag. Släktkalas!! Mina föräldrar dök också upp så småningom och fler presenter blev det. Mycket prat och mycket mat.
Nu är man hemma och tar det så lugnt som det bara går. Imorgon är det en lång dag och man kan behöva stilla ner sig lite.
// Kom ihåg att det bara är tolv dagar kvar nu!

Inga kommentarer: