torsdag, augusti 21, 2008

Ännu en feeling - och de blir bara bättre.

Jag räknar ner dagarna...
Dagen har tillbringats i Helsingborg. Tillsammans med Céline invigdes förmiddagen på Espresso House - som, sedan fiket kom till stan, har blivit vårt lilla "stamställe". För första gången provade jag på att dricka en Is Chai (bara namnet är ju svårt att säga)... och tro mig när jag uttrycker att den var riktigt god. Visserligen smakade den en hel del Jul - men vad gör det!
Det kändes riktigt roligt att få träffa Céline igen. Det var trots allt ungefär två månader sedan sist och mycket hinner hända på den tiden. Två timmars utbyte av information flög snabbt förbi och efter en kort runda på stan så hamnade vi slutligen på Waynes! Där talade vi om allt ifrån Svea Rikes lagar till fladdermöss och huggormar. Vid halv sex var det dags att röra på sig. Céline skulle iväg och dansa, vilket påminde mig själv om hur mycket jag längtar efter att få komma igång igen. Jag behöver dock inte vänta allt för länge - första lektionen startar redan på onsdag kväll... och då ska jag vara laddad till 100!!

12 kommentarer:

Céline sa...

Tack för idag, det var jätte trevligt! vi måste ses fler gånger och gå ut på kvällen! ....när vi blir rika..dvs

Anonym sa...

haha... ja, och det dröjer inte länge det inte!

Céline sa...

ja money money!!!hihi mums! måste ha lite höstkläder känner ja nu...har ju inte köpt nåt på länge ;)

Anonym sa...

det har jag............... men jag vill ha meeeeer!! "Gääähh!" Gollum.

Céline sa...

haha "gollum? my precious...

Anonym sa...

Precis... ! Du kopplade! Se där! ;P JagheterViktoriaochjagharingetlivjustnu! haha

Céline sa...

jaghetercelineochjagharhelleringetlivförjagsitterpåmsnheladagenochärsåjävladesperat

Anonym sa...

haha... heladintextkominteensmed! ;P
(tänk om folk ser detta! haha)

Céline sa...

detgjordedenvisstdet.flyttapilenåtsidanbajstolle!

Anonym sa...

nu råkar det vara som så att jag inte kan det...tyvärr! ;P

Céline sa...

haha blö för dig. Al fine här med.

Anonym sa...

YES BOX! Al fine.