fredag, november 14, 2008

Och allt berodde på en liten knapp...

Konstigt när man vaknar mitt i en dröm och personen i fråga som drömmen handlar om väcker en med ett mess. Pling.
Jag har varit "utan nät" i några dagar och vi har slitit håret av oss här hemma eftersom vi inte vetat vad det berott på. Våra andra datorer funkade ju som de ska? Idag kom förklaringen när pappa ringde från jobb och frågade om det möjligtvis fanns en liten knapp längst med långsidan på datorn. Mycket väl, det fanns det. Och allt jag behövde göra var att trycka till den lilla knappen och Vips! så var internet där igen.
*suck* tänk om man kunde tagit reda på det lite tidigare kanske?? Ibland är man nog dum.
Veckan har gått förbi med skola, skola, skola och åter skola. Ja, jag kan faktiskt inte komma på att jag gjort något speciellt de senaste dagarna. Det regnade mycket nån dag... jag har varit på biblioteket... jag har käkat skumtomtar... jag har tittat på film... jag minns inte mer.
Alltså, inget jätteviktigt utfört förutom att jag jobbat med ett arbete som ännu inte är färdigt.
Ikväll blir det dock andra bullar. Bowlingrunda i stan med Micha och några andra halvkända ansikten! Blir säkert jättekul :) Skönt att få komma ut lite utanför dörren.
Imorgon blir det en hel del pluggande innan jag drar till min lilla ElinFelin!
Nu ska jag stänga ner här och återgå till viktigare saker... tv? ;)

Inga kommentarer: