lördag, november 15, 2008

Strike 6

Gårdagen blev riktigt lyckad... på alla sätt :)
Bowlingen gick kanon för mig igår. Senast jag spelade var i Malmö och då loosade jag Big Time! Men inte denna gång ;P 6 stycken strike´s blev det för min del... måste ju bara vara rekord. Och TRE stycken efter varandra! ;) Det ni!
Det blev en drink på stan också. Hade trevligt men det slog mig med ens att man börjar "komma till åren". Medelåldern var helt klart 18 och när vi kände oss klara och gick därifrån, ja det var då folket (d.v.s. ungdomarna, den yngre generationen) började strömma till... ett tecken på att man håller på och bli gammal och inte orkar lika mycket, kanske? Inte då.
Resten av kvällen... ja, det kan vi ta en annan gång... kanske. Men det var underbart.
Ikväll väntar ytterligare ett äventyr. Ska en vända till Elin och vi får se vart den vändan slutar...

1 kommentar:

Céline sa...

två dagar i rad, nog är du inte gammal än!