måndag, november 10, 2008

Vinterjacka

Varför aldrig när jag Kan?
I torsdags var jag på invigningen av Hyllie Arena i Malmö! En färgsprakande show som inte hade kunnat bli mycket bättre än vad den var :) Familjen, kusinerna, morbrödrarna och mormor och morfar - hela patrasket på en och samma läktare... Vilken underbar kväll. Enda nackdelen var att showen blev en timme försedan vilket gjorde att vi kom hem nååågot senare än väntat och det slutade med att jag fick sammanlagt hela tre och en halv timmes sömn ;P Underbart.
Äntligen är den införskaffad. En sprillans ny vinterjacka/kappa :) Kylan börjar komma så smått och det är snart dags att hänga in höstjackan i garderoben!
Helgen har inte varit sådär överdrivet händelserik. En liten tur på väla och en lite längre tur i Löddeköpinge, that's it! Men ibland behövs det inte mycket mer än så för att en helg ska ge någonting.
Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt. Läst en underbart, otroligt tråkig bok! Jag somnar nästan för varje sida jag vänder. HATAR att inte få välja bok själv. Jag vill läsa det jag är intresserad av och inget annat. Då kan det va!
p.s. dessutom har jag stött på Céline hela två gånger! d.s.
Nu ska jag käka.
MUMS!

2 kommentarer:

Céline sa...

att du har stött på mig betyder att vi ska fika! ;) var köpte du kappan tillslut då?

Anonym sa...

Det låter som en bra idé ;) Gissa tre ggr??? You name it´!