onsdag, november 05, 2008

Velar fram och tillbaka.
Helgen har varit fullt ös... i alla fall har det känts så.
I fredags rundade jag av kvällen med lite bowling i Malmö stad! Detta tillsammans med bland annat Ann och Pem :) En kort men mycket trevligt kväll, trots att vi fick vänta en halvtimme på att få vår bana. Fast det var det värt.
I lördags var jag hos Micha eftersom hon fyllt år och det firades först med lite käk hemma hos henne för att sedan ge oss ut. Det blev naturligtvis The Tivoli :) En mycket, mycket trevlig kväll... och det "bästa" var att jag under hela kvällen drack tre glas skumpa, ett glas vin, ca. fyra shots, två drinkar och en cider Utan att betala ett enda öre! ;) Det är så det ska va!
I måndags började den nya kursen, svenska. Det känns redan struligt och jag har jobb som står mig upp till öronen :( hoppas att allt kommer lösa sig i slutänden ändå...
Tomorrow är det invigning av Hyllie Arena... och jag ska dit! Ha ni en bra kväll då, ni med. Men den kommer inte bli lika bra som min!

2 kommentarer:

Céline sa...

du verkar ju vara ledigare än vad jag är!!! va fan

Anonym sa...

ja, på helgkvällarna! på dagarna pluggar jag ;)
//alterego