söndag, februari 08, 2009

Barndop i Lomma

Jag vet verkligen inte hur jag ska få det att gå ihop... men det löser sig förhoppningsvis.

Idag har hela familjen varit på dop. Min kusin på tre månader skulle döpas och familj och vänner samlades klockan 11 i kyrkan :) Efteråt bjöds det på lunch och tårta - Två stycken t.o.m. eftersom min lillkusins storasyster fyllde år för bara ett par dagar sedan! En mängd presenter blev det och gott sällskap där utöver.
Vi kom hem redan under eftermiddagen och ångesten kom tillbaka. För första gången i mitt liv vet jag inte om jag kommer att klara av en inlämnigsuppgift :(
Just nu känns det bara hopplöst och om det inte händer ett mirakel eller nåt... *suck*
Ny vecka från och med imorgon - hoppas att den för med sig en massa gott. Jag behöver det!
p.s. Till Céline: Kommer du ihåg i höstas när du var med mig och köpte en tunika på GT? Jag bestämde mig redan då för att ha den på dopet... så den användes för första gången idag - och jag älskar den! d.s.

2 kommentarer:

Céline sa...

Oj har du sparat den så länge?! wow haha det hade inte jag klarat av. Tårta låter gott som fan...vill ha

Anonym sa...

Yes! I made it ;P Trtorna var goda... och då gillar jag inte ens tårta egentligen! //